Denne nettsiden bruker cookies Jeg aksepterer
All Sports United

Kundeservice

Nordens største sportskjede

FAQ

- Ofte stilte spørsmål

Få svar på ditt spørsmål umiddelbart gjennom våre ofte stilte spørsmål

Spørsmål og svar

Les mer

Garantier

- 100 % fornøyd

Prisløfte, gratis retur, 100 % fornøydgaranti og 3 års gratis sykkelservice

Ekte prisløfte

Les mer

Retur & Bytte

- Gratis bytte og retur

Vi tilbyr 100 dagers åpent kjøp med problemfri og gratis retur

100 dager

Les mer

Registrer deg

- Nyheter og tilbud

Få tilbud og nyheter først. Eksklusive kupp kun for våre nyhetsbrevabonnenter

Kupp

Les mer

Guider /

Reklamasjon

 
Varehus: Har du handlet i et av våre varehus ber vi deg ta kontakt direkte med varehuset. Du kan gjennomføre reklamasjon på kryss og tvers av alle våre varehus. Husk gjerne kvittering / kontoutskrift på kjøpet. Du kan også ta kontakt med et av våre varehus per epost. Mailadressene finner du her

Netthandel: Har du vært uheldig og bestilt en vare fra oss som det er noe feil med eller ønsker å reklamere på?  

Ta kontakt med oss per epost før du sender inn varen! 
 
Når du kontakter oss vil vi at du oppgir ditt ordernummer, hvilken vare det gjelder og hva som er feil med varen. Har du mulighet er det fint om du sender med et bilde av feilen på produktet. Vi sender en returseddel til deg som du bruker når du sender inn varen til oss.

Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@xxl.no

PS! Du kan også reklamere på en vare bestilt på nett i et av våre varehus. Husk å vise til faktura/kvittering du har fått på epost fra Klarna.

Ved reklamasjon gjøres det en vurdering av produktet, i noen tilfeller må vi sende reklamasjonen videre for en vurdering hos leverandøren. 


Dine meninger som kunde vurderes høyt, derfor ber vi deg om å kontakte oss når du får problemer med et produkt du har handlet hos oss. Når vi har mottatt din reklamasjon jobber vi for å få behandlet denne innen 14 dager. 


Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen og ikke feil forårsaket av normal slitasje eller elding av produktet. En reklamasjon skal gjøres så snart som mulig etter at feil oppdages.
Du kan reklamere på en vare i inntil to år etter at du som kunde mottok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger, er reklamasjonsfristen fem år.

Det er ikke mulig å reklamere på tvers av landegrenser!
 
Tips og råd
Til toppen